Olen miettinyt jo kauan että, perustaisinko oman blogin. Nyt se hetki on koittanut. Asiaa olisi välillä liiankin paljon, ihan niinkin paljon että se kaikki ei mahtuisi esim. Facebookiin. Tai sanotaan näin että mä haluan pitää mun oman face profiilin ihan mun omana henkilökohtaisena kanavana johon, tulee laiteltua arkipäiväisiä juttuja ja välillä toki myös viiltävää raporttia menosta meillä ja muualla.

Tässä blogissa bloggailee. Vuosimallia 1983 oleva mies. Valkeakoskelta(Viialasta alunperin)Eri sattumien johdosta tullut tänne Valkeakoskelle mutta, nyt olen alkanut "juurtumaan" tänne. Alkanut tuntemaan kaupungin tavat ja toimet.

Blogista vielä sananen: tänne saa kirjoitella mielipiteitään ja kommenttejaan. Pidetään ne kuitenkin asiallisina(olen senverran rohkea että, esimoderointia täällä ei ole).